56,8 kg!

Ja jag har ju vari dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Men gått ner i vikt ja det har jag!
Ca en månad sen gjorde jag och min pojkvän slut och sen dess har det varit lättare att undvika onyttigheter eller ja - mat.

Bra fungerar det också att banta dagen efter fest. Man år inte så bra å ta känns bara dåligt. Då ska man passa på :p
Hittills idag har jag ätit bara några grönsaker å en puversoppa.
Kanske tar en hamburgare ikväll för päronen verkar vilja grilla.

Jag är fantastiskt stolt över min nya vikt :)
Snart är jag framme vid 55 å då är 51 inte alls långt bort.
En bra dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta. Det är inte värt det.

2008-06-18 @ 21:04:03
Postat av: Anonym

Hej Anna,

Jag tycker att du behöver inte hänga upp dig på alla kalorier och träning! Du är säkert jättefin som du är och figuren är faktiskt inte allt! Jag har själv ett problem med mat och får ångest när jag inte träna,men jag håller på att lära mig att slappna av...man lever bara en gång och livet ska inte gå åt att räkna kalorier och springa på vågen varje morgonen! Njut av livet och unna dig ibland annars håller man på med sin kroppsfixering hela tiden och märker inte att man slöser bort sin tid på onödigt räknande och ångest ;) trust me, jag vet vad jag snackar om.... Hoppas du har det bra och njut av livet!!Vädret är faktiskt otroligt fin! Kram,carro

2009-02-02 @ 13:04:11
Postat av: SAM NHIO

du ser jättefin ut på bilden nu, ju! din målvikt är 51 kilo? hur lång är du?

2009-03-14 @ 23:13:43
URL: http://mintsmak.blogspot.com
Postat av: sabrina

Du kan adda mig på msn [email protected]

skulle vilja prata lite med dig :)

känner mig inte alls nöjd med min kropp och det känns som om ingen orkar bry sig för dom tycker att ja har normalvikt.. :(

2009-03-21 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0