Matdagbok dag 5 plus dagens spännande inköp

Frukost: en macka med smältost light (300 kcal) + grönt te
Lunch: Pulversoppa potatis/purjolök 110 kcal
Middag: Pulversoppa champinjonsmak + konserverade champinjoner (110 + 40 = 150kcal)
Mellanmål: 50 g göteborgskex mörkchocklad "remi" (fick smakprov på jobbet kunde inte låta bli... 180 kcal)

Totalt idag: 740 kcal, för mycket :(
Ska träna bort skiten imorn.

Ganska bra dag faktiskt. Frukosten gjorde att jag inte blev superhungrig och åt nån kaloribomb. Funkar rätt bra!

Har varit och shoppat idag, köpte Allevo kick start soup i två smaker purjolök och potatis och svampsmak.
Den med svampsmaken var godast. Potatis grejen smakade bara skumt. Men de är i för sig bra det ska inte vara gott att äta. Köpte även ReduMax idag, ett piller som gör att kroppen inte kan ta upp kolhydrater från måltiden. Det låter ju guld eller hur? Priset ligger på 149 kr för 30 st finns att köpa på hälsokostaffärer som bla LIFE.

Har totalt spenderat typ 500 spänn på att bli smal. FAN om det inte funkar nu!
Ska bli spännande att väga mig imorrn.

image1


Lycka till alla ni där ute!


Gå in på: www.halsovakten.se för att se hur mycket just Du ska äta för at uppnå Din drömvikt! Superpepp!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till! Jag håller också på och kämpar för att bli smal och jag vet hur svårt det är ibland. Ha det bra/S

2007-11-01 @ 11:44:57
URL: http://inmyspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0