Matdagbok dag 4

Hade hellt och hållet missbedömt situationen. Jag åt ingenting på 18 timmar och sen när jag kom ner i köket var
ja helt skakig och såg honungspuffar... Kroppen styrde mig helt enkelt.. Så ja, en misslyckad dag..

Frukost: 2 ägg 2 skivor skinka (177 kcal)
Honungspuffar 100g (380 kcal)
Lunch: pulversoppa och 2 mandariner (170 kcal)
Middag: lite sejfile(fisk typ torsk) och grönsaker (knappt 100 kcal)

Träning: crossramp -200 kcal
Afroexpress: -250 kcal
Spininningexpress: -300 kcal

Totalt idag: 825 - 750 = 75 kcal

Tur att träningen finns!!! Annars hade jag vart fet som en kossa idag.
Kan tyvärr inte väga mig nu på morgonen, är hos pojkvännen och han har ingen våg(!).
Det känns dock ganska bra, känner sig lätt och pigg just nu i alla fall.
Ska gå och dricka massa grönt te nu. Fler uppdateringar ikväll!

Just det ang. sajten där man kan se hur mkt man ska äta för att gå ner, lägger upp den ikväll har den som favorit på min dator. Kommer inte på vad det heter just nu.

Puss och kram
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0