Vågen står still..

Det suger att väga sig och se att vågen står på samma siffra trots all energi och pengar man har lagt ner på att den inte ska göra det. Förut var jag mest upprörd e detta, men en näringsexpert förklarade hur det hela hänger ihop. Första två dagar tappar man mest, första två veckor så händer det ingenting, men efter det så slutar kroppen gå i slowmotion och då händer det grejer! Då förlorar man vikt nästan varje dag.

Ska sluta stirra mig blind på vågen, i en vecka till i alla fall ;)
Alla ni som känner som jag där ute, snart snart händer det grejer!!
*längt* *längt*

Innan det får man förstås inte lata sig, ska träna häcken av mig ikväll, bokstavligt talat  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0