Pinsam träning och synrubbningar

Idag skulle jag gå å träna och efter 30 min på CrossRamp och StepExpress mådde jag riktigt illa. Jag var tvungen att fly från sista låten för att ja mådde så kass. Trodde att jag skulle svimma. Det var inte kul ...
På väg hem kunde jag knappt se. Varför blev de så? Fick jätteont i huvudet. Tog Ipren mår bra nu.

Ätit idag:
Frukost: ett halvt granatäpple ca 70 kcal 
Lunch: plversoppa med champijoner och pepparmyntte 125 kcal
Middag: varma koppen 75 kcal

Träning:
CrossRamp 20 min -200 kcal
Stepexpress -250 kcal

Totalt idag:
-180 kcal

Äntligen en riktigt bra dag! Om man bortser morgonen dårå...

Hoppas på 58 kg imorrn bitti!


Kommentarer
Postat av: ...

Du äter juh fan inget, konstigt din kropp ligger av. när du väl gått ner den vikten du vill kommer du gå upp dom igen plus mer för så du äter nu kommer du aldrig hålla! bara så du vet

2011-01-24 @ 13:37:37
Postat av: Anonym

Det blir så om du ligger på så lågt kalorieunderskott och tränar så som du gör. Om du måste hålla fast vid den där dieten så se till att dricka mycket och ev ta vitamintillskott för dom ämnena du inte får i dig (olika typer av vitaminer, inte kalorier..).

2011-08-03 @ 07:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0