Matdagbok dag 6

Frukost: fralla med skinka och juice (300 kcal)
Lunch: pulversoppa och 4 mandariner (110+100= 210 kcal)
Middag: Krajenska korv 150g (270kcal)

Totalt idag: 780 kcal (VARFÖR?)

Fy på mig :(.

Träning:
Afroexpress: 200 kcal
CoreExpress: 100 kcal (minst, plus massa träningsvärk imorn)
CrossRamp: 200 kcal

780 - 500 = 280 kcal

Det låter lite bättre :)
Måste träna imorn också...
Jävla inventering! Var tvungen att stoppa i mig en fralla för att mina tjugo arbetskamrater inte skulle lägga sig i mina äs.

La upp en bild på mig nr ag var so festast usch och blä, kolla fläsket!!!
Förhoppningsvis ska detta åtgärdas snarast...

Puss och kram
Anna


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter inte som en sund viktnedgång...Risken är att du går upp allt igen:/

2007-11-01 @ 21:38:03
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0