Mardagbok och träningsutvärdering

Idag har jag träffat en vän som jag inte har träfat på riktigt länge.. Vi åt middag och tänade tillsamans. Det var rikigt kul faktiskt. Vi lagade jätegod mat, lax med ris och bönsallad (endast 310 kcal per portion, fråga om ni vill ha receptet). Rikigt skönt var det, hon vi pratade ätsrörningar, hon hade/har de fortfarande. I somras gick hon ner till 59 (typ in vikt nu) fast hon är tio cm längre. Jag berättade dock aldrig hur det ligger till med mina ätstörningar just nu. Men jag tror att hon förstår.

Ätit idag:
Frukost: en liten apelsin (40? kcal)
Lunch: pulversoppa + apelsin + örtte (150 kcal)
Middag: lax med bösallad ca 310 kcal
Mellanmål 50g chocklad ca 225 kcal

Träning:
CrossRamp -400 kcal
Löpband -50 kcal

Totalt idag: 725 - 450 = 275 kcal

En riktigt bra dag helt enkelt!
Undrar hur mycket vågen kommer att visa imorn...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0